Přihlášení
Nick:
Heslo:
Trvalé přihlášení

Registrace Zapomenuté heslo

Kniha: Cesta na konec světa

Autor: Václav Klein (Crazy)
Cena vč. DPH: 295,-

  • Objednat
  • Sdílej na Facebooku
    Autor o knize:

    Poutník Crazy putuje se svým Imaginárním přítelem, duchem pana Václava Šaška z Bířkova, účastníkem poselstva, vyslaného v 15 století Jiřím z Poděbrad „Na konec světa,“ po podobné cestě v dnešním století. Deník zahrnuje v lehké humorné formě jejich zážitky a události z cesty.



    Ukázka z knihy:


    Uprostřed stoupání prošel kolem osamoceného, kamenného stavení. U okna seděla starší seňora, vyhlížela nad svými červenými begoniemi do deštivého počasí, a před domkem, na druhé straně cesty, byl upravený, jen malý plácek s altánkem, kde pod střechou byl kamenný stůl a lavice, tabule s nápisem „Vítejte poutníci!“ „Benvenuto pellegrini!“

    Uprostřed parčíku stála z kamenů postavená kašna s pyramidou, na které byl vodovodní kohoutek s pitnou vodou. Vedle, u další lavičky, stál pod dřevěnou stříškou, asi padesátilitrový sud s červeným vínem a pípou. Bylo to skvělé pozvání, ale v dešti Crazy náladu neměl.





    Počet stran: 98


    Ebook cena: 99 Kč

    Komentáře

    Přezdívka:
    Obsah komentáře:
    Komentář vložen: 15.03.2014 13:02Kousalka |

    Sinuhete, možná, kdyby se autoři nechali "otrávit" či lépe - ovlivnit - tím hnojem dole, nemuseli by pak do něj padat hubou.

    Komentář vložen: 2.03.2014 19:07kobrabb |

    Četla jsem ji, líbila

    Komentář vložen: 12.01.2014 11:07crazy |

    Díky Jirko za pozvání, měl bych zájem, četl jsem tu zprávu hned, jak jsi ji uveřejnil, ale budu, což mně mrzí, v té době někde na Maledivách, jestli do té doby nezatřepu bačkorama.Termín změnit nemohu.

    Komentář vložen: 8.01.2014 9:27jpe |

    Ahoj/Dobrý den, rád bych nabídl možnost prodeje knihy v rámci akce "mezináridní den knihy a autorského práva", poddrobnosti jsou na nástěnce.

    Díky,

    Jirka Pešaut (JPE)

    Komentář vložen: 9.12.2013 15:50dehunt |

    Sinuhet: taky jsi šel svatou cestu do Jiljí, že máš "názor"?

    Komentář vložen: 1.12.2013 18:46crazy |

    Aleši, díky za zastavení a povzbuzení. Jsem realista, žádný blouznil.
    Máňo, rovněž i tobě dík, i když trochu opožděně.

    Komentář vložen: 30.11.2013 17:02sinuhet |

    Václave, gratuluji ke knize. Nenech se odradit tím "hnojem" níže. Možná, že se čtenáři rovněž nenechají odradit vyšší cenou. Moc bych Ti to přál.

    Komentář vložen: 22.11.2013 1:08toninamoll |

    Václave, gratuluji Ti k vydání knihy a přeji hodně štěstí v dalším psaní i v osobním životě :))* Dobrou noc*

    Komentář vložen: 13.11.2013 17:31Kousalka |

    J8á vím, že bys to neřešil nějakou žádostí o vymazání:-) Můžu mít něco proti tobě jako autorovi, ale nemám nic proti člověku... jenm piš, drž se, choď... přeju ti ty cesty...

    Komentář vložen: 13.11.2013 11:44Crazy |

    Ivo,
    tvoje komentáře zmizly s mými přínosy a povídáním.Ne kvůli tvým "komplimentům", podle smlouvy s vydavatelem jsem zavázán uveřejněné texty knížky vymazat. Je logické, že má zájem na prodeji knížky. Tím jsi zmizla nejen ty, ale i ostatní.
    To pro vysvětlení, abys nemyslela, že já proti tobě něco mám.

    Komentář vložen: 12.11.2013 21:37Kousalka |

    Admine,
    když na literárním serveru se - dle mého - nehodnotí, kam člověk ušel a kolik ho to stálo sil... nakonec já od samého začátku, kdy jsem jeho vstupy k cestě četla, pro tohle mám jenom slova uznání.
    Ale vydal svědectví a my hodnotíme jeho formu... tedy, ne nepodstatnou část knihy... obálka knihu nabízí, je to okno k jejímu obsahu a je smutné, když to ty, jako případný čtenář knih - nevíš a nebo jinak a mírněji - neuznáváš.
    Myslím, že tvůj karatelský tón nás, malých dětí, co nemístně bourají někomu bábovičky - je ne zrovna šťastný.
    Ale jsme na literárním serveru, on o své cestě vydal knižní svědectví a my ho hodnotíme.
    K obsahu - těch několika vět zde asi ani nejde zhodnotit obsah, já osobně jsem to udělala pod vloženými ukázkami, tedy pod nimi, v jiné části serveru. I když - teď jsem se byla podívat a nejsou tam... je možné, že autor ony díly s mými komenty smazal a nebo nehledám dobře...

    Tedy, ukaž mi jednoho vydavatele, který řekne to co ty.
    Ale pokud ti jde o lásku, přátelství a dobré vztahy, knihu vem čert, tak to napiš hned.

    Tedy - za sebe, prkotiny jsem neřešili, naopak, pro vydání knihy sakra důležitou část.

    Komentář vložen: 12.11.2013 21:28DeHunt |

    :)))
    pravda, cestu nějakýho jakuba jsem fakt neušel, nemám právo cokoliv si myslet a říkat. bravo!

    Ps: jak mám kritizovat obsah? nečetl jsem to. 4 kila za něco s tak "ne úplně nejhezčím" obalem nedám, to se na mě nikdo nemůže zlobit.

    ...a nebuď smutný :) život z té lepší stránky ber. doporučuju cestu sv. jakuba

    Komentář vložen: 12.11.2013 20:58admin |

    Gratuluji Crazymu ke skvělé knížce plné duchovních myšlenek, zážitků z cest, poznatků i pocitů.

    Z diskuse níže je mi smutno...

    řešíte fakt prkotiny... zkuste nejdřív ujít cestu sv. Jakuba pěšky, tak jak ji ušel Crazy a pak se zamyslete nad tím, jestli je obálka té knihy fakt tak důležitá... možná zjistíte, že tyhle pocity a dojmy začnou být naprosto nepodstatné až druhotné.. Kritika je kořením každého autora, ale nyní nekritizujete obsah, ale formu a to právě v tomto případě považuji za ne příliš šťastné.

    Držím palce do dalšího psaní, dalších cest i putování.

    pěkný večer všem

    Komentář vložen: 12.11.2013 16:27Crazy |

    Pane DeHunte,
    máme rubriku "Vzkazy" tam bych byl vděčný. Zde jen oznamujeme, že nám něco tiskem vyšlo. Neberu tuto diskuzi na propagaci, to mně vůbec nenapadlo. Očekávat od pisálka, že je grafik, to je moc.

    Komentář vložen: 12.11.2013 12:49dehunt |

    Nevěděl jsem, že tato diskuze má sloužit k propagaci vašeho díla.

    PS: poplivat je v mém žargonu posoudit - to se omlouvám, nedošlo mi, že to bude pochopeno jinak, třeba jako poflusat, neerudovaně zhanobit apod. to ale opravdu tak nebylo myšleno.

    Jinak, milý pane, pouhý pohled na náhled vašeho obalu úplně stačí, nemusím v ruce držet vůbec nic, abych vám vyjmenoval alespoň deset zásadních chyb, kterých jste se graficky dopustil, už jen třeba výběrem fontu nebo umístěním názvu či samozřejmě třeba zvěčněním toho vašeho stolečku :) ...Pokračovat nebudu, nechci (opravdu upřímně) vaše dílo nijak dehonestovat, své čtenáře si to určitě najde i bez toho, co vám tu lidi k tomu řekli či neřekli. držím palce a teď jsi jdu vyhledat ty ceckaté obálky, ke kterým jste mě tak upřímně prve poslal. :)
    ale pro váš klid můžu říct, že jsem viděl už horší, nejvíc na Nové Formě - tam to tolik asi nevadí. de facto máte obálku takovou jako docela adekvátní, zkrátka v duchu toho nakladatelství.

    Komentář vložen: 12.11.2013 7:49Crazy |

    Šepote a pane DeHunte,
    ...co si mé oko dovolí poplivat, je obálka knihy ...je posouzení pana De Hunta. Já si vážím jeho nabídky k zlepšení grafiky, a samozřejmě , že bych toho využil příště., ale i já si dovolím na to reagovat, bez pocitu ublížení a dotčení.
    Nejde o čekání falešné pochvaly, na to každý z nás dlabe, jde o formu, jaká ta negativní kritika dělá dojem. Vždyť je to zabití knihy, kterou ten Kritik vůbec v ruce neměl. I když to míní dobře.
    Ivo, kde je mluveno o závisti?
    Pane DeHunte, uzavřeme diskuzi. Ja vím, že jste to mínil dobře, díky.

    Komentář vložen: 11.11.2013 21:03sepotvkorunachstromu |

    ..pošlu:)

    Komentář vložen: 11.11.2013 20:45Kousalka |

    a já bych ten návrh vidět nemohla?

    Komentář vložen: 11.11.2013 18:40sepotvkorunachstromu |

    ..jo jo..co už no..

    ..škoda..viděla jsem ten návrh na novou obálku a byla jsem nadšená..
    ..závist..hm..každý si může vydat knihu..vydávají i děti..tak velká díra do rozpočtu to zas není..takže ta závist je fakt mimo a dehunt už dvě knihy vydal..pokud jde o to..

    Komentář vložen: 11.11.2013 18:26Kousalka |

    Šepot, víš... ono se to asi špatně čte, furt píšu, vyjedeš s novorozencem v kočárku a nejsi zvětavej, aby nahlížející řekli, že dítě má křivý nos
    já to snad i chápu
    Co mě mrzí, že mnozí podcení to, že kniha musí vypadat... že grafika nahoře i uvnitř je skoro stejně (no, opravdu jenom skoro) důležitá jako to, co autor říká písmenky.
    Já autora chápu, že je raněný, dotčný a možná nevím jestli jenom naštvaný a nebo jenom smutný... to, že tady hnedle protiútokem začne útočit a mluvit o poplivání a nebo plivání, o závisti o... to je často takový místní folklór, protože tady se přece jede jenom na pochvalu...

    Komentář vložen: 11.11.2013 16:58sepotvkorunachstromu |

    ..z frustrace kálí???
    ..mno..to je vděk za pomocnou ruku nezištně nabídnutou:(

    Komentář vložen: 11.11.2013 16:44dehunt |

    kousalka: mlčte! já jsem zcela reálný naiva, tak jakýpak nereálný??? :-p

    Gerty: ahá :)

    Komentář vložen: 11.11.2013 16:41dehunt |

    aby vás husa kopla, i vy jeden jadrný. Svou nabídku beru zpět. Mějte se třeba "spontálně" ať už to znamená cokoliv :))

    Komentář vložen: 11.11.2013 13:33Crazy |

    Příteli DeHunte,co myslím jadrně?

    Je někdy těžké
    říct kritiku květy
    spontální slovo však uzavře
    autorovi světy,
    poplivat i v PP
    novinky obálku,
    aniž ji mít v ruce,
    posoudit na dálku
    i když to Autor jen
    s rezervou bere
    na také názory
    hledání výrazů v hlavě se válí
    i když dobře zamýšleny
    z frustrace kálí

    Ke Gertyho nabídce se budu samozřejmě příště vracet a uvažovat.

    Komentář vložen: 11.11.2013 7:31Crazy |

    Ivo, budeš se divit, ale kufr je prázdný. Ale i přes to budu uvažovat, jestli ho neuzavřu a dám do sklepa..

    Komentář vložen: 10.11.2013 23:07Kousalka |

    Sakra, chlapi, má toho doma půlku kufru, narval do toho prachy a bude se to dělat znovu?.. jste vy mi to nereální naivové.

    Komentář vložen: 10.11.2013 22:56Gerty |

    DeHunt - fakt to někam zmizlo, nemám to ani v odeslaných zprávách. Ale uděláme to jinak - chci podle té knhy od Williamsové udělat nějaké instruktážní PDF, do kterého bych zhustil ty důležité věci, které se týkají jednak celkové grafické úpravy knihy a jednak úpravy textu. Možná to budu dělat po částech a taky přidám seznam dalších knížek, které jsou ještě dostupné.

    Jinak, s tím druhým vydáním máš možná pravdu.

    Crazy - co na to říkáš? Měl bys chuť tohle dílko zkusit předělat do nějaké komerčnější a podoby?

    Komentář vložen: 10.11.2013 21:41DeHunt |

    Crazy: co myslíte tím jadrně? :-O

    Gerty: řešit řešit... autor to může vzít konstruktivně k sérdci a jít do druhého upraveného vydání. ta šance tu zkrátka je a nabízí se možnost udělat z toho hezčí a přitom levnější knihu.
    co? nic mi nepřišlo nebo jsem to krutě přehlídl, zdejší pošta stojí za vyližpepu. prosím, pošli znovu. nebo mejl: brujerismo@centrum.cz díky moc.

    Komentář vložen: 10.11.2013 19:01Gerty |

    DeHunt - co se týká ceny, zkusil jsem to zkalkulovat na librix.eu. Při třiceti kusech by jedna kniha v této podobě vyšla na 300Kč včetně daně. Při černobílém tisku by vyšla na 128 Kč, ale nevím, jestli by se obrázky tiskly ve stupních šedi nebo jen v černobílém rastru. V tom by ale velký cenový rozdíl být neměl, jenže by to chtělo jinou tiskárnu, než má NF. Co se týká kvality barevného laserového tisku, ta záleží jednak na kvalitě toneru, ale především na tom, jak moc se tiskárna dokáže přiblížit tomu, co vidíš na monitoru. Ty profi mašiny to zmáknou na 99 procent, ale seřídit v tomto ohledu levnou barevnou laserovku je oříšek.
    Co se týká papíru, na který se tiskne, i na tom obyčejném kopírovacím papíru vypadají kvalitně připravené a kvalitně vytištěné obrázky špičkově, v tom by problém být neměl.
    Ale řešit cokoliv u knihy, která je hotová, už nemá cenu, všechno je to jen pro příště. Mimochodem, mám pocit, že jsme ti jednou posílal tipy na nějaké knihy o typografii a grafice, bylo to ale do vzkazníku a nedostal jsem od tebe odpověď. Neztratilo se to někde? Pokud bych na téma přípravy knížek něco sepsal, vycházel bych právě z téhle literatury, a to především z knihy Robin Williamsové "Grafická úprava". Tuhle knížku by měl mít doma každý, kdo se pouští do vydávání, je v ní vše důležité, a je to podané právě tak, aby se člověk naučil dělat knížky, které si jiní budou chtít koupit. Blbé ale je, že tahle kniha se už moc nedá sehnat.

    Komentář vložen: 10.11.2013 10:06Kousalka |

    Ale ... no jo, vzal sis to co sis vzal... já vím že za cenu nemůžeš a pravděpodobně i víš, že i vzhledem k tomu je neprodejná.
    Zrovna tak už vím jak umíš reagovat nafrněně, když se někomu něco nelíbí. Na kritické komentáře... začneš přetáčet a vytáček. Chápu, ono se to nečte dobře a každý kritiku a nebo negaci neunese. V poho. Nakonec chápu i, že zejména tohle tady, nad dítětem už v kočárku, se fakt blbě čte.
    K té flustraci... on je to takový místní folklór... z čeho jiného by tak moje kritika mohla pramenit... jo, přece z flustrace, protože jiné vysvětlení to mít nemůže. Že ona to bude nějakej flustrovanej, zneuznanej, nepolíbenej chudák...včera na podobné téma byla ke mně nasazena báseń o sžírané nenávisti... tak, přijde mi úsměvná, ono už ke mně bylo nasazeno víc děl...
    Hele, vydej si co chceš, prodávej si co chceš, upiš se k čemu chceš, za kolik chceš a dej knize desky jaké chceš... pak si s nimi taky dělej co chceš.
    Jestli je moje flustrace to, že napíšu co si myslím, tak jo. Taky klidně všude u mě piš, co si myslíš. Pokud si to budeš skutečně myslet a nebude to forma odvety, jako to mají někteří jiní, pak budu brát, že je to něčí postoj, názor... jestli si z toho vezmu a nebo nevezmu je třeba věc druhá.

    Komentář vložen: 10.11.2013 8:52Crazy |

    Ivo, vítám tě s tvojí "objektivním komentářem" Nevím, co jsi myslela tím, že neumím převzít názor. Snažím se vysvětlit, vždy co vedlo k tomu, či onomu. Ja bych také mohl k tvým komentářům napsat, že jsou jen formou frustrace, ale dosud jsem se s tím držel zpátky. Nepochopil jsem dosud, co tvým způsobem zamýšlíš. Pan DeHunt se vyjádřil jadrně a já jsem mu stejným způsobem odpověděl. Děláte si nárok, že autora pošlete rustikálně do prdele a čekáte, že vám řekne rukulíbám? Myslíš, že mne cena nadchla? Že nevím, že je tím neprodejná? Zdravím, a chyť se za nos.

    Komentář vložen: 10.11.2013 8:05DeHunt |

    gerty: tak škoda, no. (myslel jsem to ale spíš, že by byly řešením nižší ceny) :) PS: tisk přeci musí být furt stejný - nejde třeba jen o otázku kvality podkladu?

    jinak ano, považuji sepsání takových postřehů za užitečné a těším se, až budu smět k tomu něco nakryndat :)

    Komentář vložen: 9.11.2013 23:41Kousalka |

    ten názor nebyl, nebo se spíš netýkal - domácího tisku barevných fotografií

    Komentář vložen: 9.11.2013 23:17Gerty |

    Já se ještě přidám - knihu už mám doma, směnil jsem ji dnes za "Slávu hrdinům" - takže mě v podstatě vyšla na poloviční cenu.
    K fotografiím - barevné fortografie jsou v knize velmi hezké - kdyby nebyly, nenapsal bych to, zvlášť ne já - černobílé by řešení nebyly. Mám knihy od fenestro, ve kterých jsou černobílé, jejich kvalita je naprosto zoufalá. NF evidentně tisk černobílých fotografií naprosto nezvládá - stejně tak nezvládá knihařinu, Horymírka od revírníka je po třetím přečtení na salát. Cenová politika tohoto nakladatelství je mi záhadou. Co se týká onoho počtu kusů "skladem", které jsou na spřízněném e-shopu, je to dle mého názoru jen číslo. Nakladatel zřejmě dostiskuje jen objednané kusy, soudím tak podle relativně dlouhých čekacích dob na objednané výtisky.
    Ještě ke komentu Kousalky - tisk barevných knih na domácí tiskárně se nevyplatí, cena tonerů do malých tiskáren je několikanásobná oproti tomu, co stojí tisk na profi kopírovacích strojích. Také na nich nelze dosáhnout takové kvality - mám doma barevnou laserovku asi za 4000Kč, je to dobré jen na skouknutí, jak se třeba povedla kompozice obálky. Skutečně kvalitní stroj stojí i několik milionů - ale tisk jednostranné barevné A3 na něm vyjde jen na několik korun.
    Nakonec slovíčko k tématice samovydávání knih - sešlo se nás tady několik, kteří to často řešíme. Zamýšlel jsem o této tématice napsat nějakou úvahu, přesněji řečeno shrnout vlastní poznatky, keré se týkají možností tohoto druhu seberealizce autorů. Potěšilo by mě, kdybyste mi tady připsali, jestli takové postřehy považujete za užitečné.

    Komentář vložen: 9.11.2013 20:57DeHunt |

    je tam napsáno 1000, ale to je jen jistý druh iluze :)

    Komentář vložen: 9.11.2013 20:39Kousalka |

    Na stahujknihy.cz ji prý mají skladem 1000 ks za á 221,- Kč... já nevím jak to funguje... autor se upíše nějakému vydavateli, ten určí cenu, autor si několik výtisků asi i musí koupit, čímž sám zaplatí náklady na výrobu knih? A co s tím ostatním, s knihami, které se nekoupí, protože jsem ještě neviděla žádnou reklamu na knihy místních autorů někde "na veřejnosti, pro veřejnost"... fakt by mě zajímalo jak to funguje, protože tohle se mi zdá hrozný
    Autorka Acarnivora někde u svých vydaných knih psala jak po vydání, tyhle knihy změní svět...no, každý jsme trošku zvláštní, někdo víc a někdo míń, nakonec vidím, že se světem to nepohnulo ani o tisícinu milimetru... a někde na svém blogu či co píše, že UŽ bylo v e-shopech prodáno 5 kusů... já chápu, že a proč si autor něco chce vydat, rozumím tomu, ať už pro rodinu, kámoše k Vánocům, jako hezkej dárek, jako fajn věc, jako prezent pro doktora, jako podání ruky... bezva, bezva, jenom si myslím, že pro něco většího, je jenom "snaha" málo. A nakonec veřejnost není PP, kde každý každýmu všechno pochválí, každý po třech dílech vidí svoji knihu za výkladem... jenom skutečnost je jiná a pro někoho náraz musí být dost velká šlupa.
    (no, zase to hodnotím způsobem sobě vlastním a sakra, i já vím, že do kočárku se chodí dítě chválit)

    Komentář vložen: 9.11.2013 20:15Kousalka |

    Tak.. no sluší se popřát k vydání knihy... můj názor znáš, mně na ní vadilo nejvíc ono - pro mě prapodivné
    vyprávění autora, které jsi položil do
    třetí osoby. Několikrát jsme se nad tím a jiným "střetli" v komentech.
    Jinak nevím, já furt nad něčím brblám a umím pokazit jiným radost, i když ne cíleně.
    Obálka mi přijde moc slabá a jinak v mnohém souhlasím s Gertym... nakonec ona NF a podobné budou vydávat podobným jako ty (ne, tímhle se tě nechci dotknout, fakt ne), ale dneska si každý lepší uživatel počítače může knihu vytisknout sám, nechat si ji svázat...nakonec ji i distibuovat ... a jak jsem z povzdálí sledovala mnohé k tomu určené firmy, tak určitě líp než ony.
    Jinak ... neumíš přijmou názor, který ti nevyhovuje, nesedne... ať už jako koment pod dílem a nebo i tady, leze ti z toho zbytečná kyselost

    Ale jak píšu nahoe - je za ní určitě kus pořádný práce a to je k obdivování

    Komentář vložen: 9.11.2013 11:56Lussie |

    Obálku jsem poznala rychle, ale co mě zarazilo, byla ta cena. Ale samozřejmě držím palce, aby vám prodej vyšel ^^

    Komentář vložen: 8.11.2013 21:18DeHunt |

    Ps: omlouvám se, že do toho tak rýpu, čb fotografie uvnitř by ceně také dost podstatně ulehčily a bývají navíc krásné a působivé, možná mnohem víc, než barevné.

    Komentář vložen: 8.11.2013 14:54dehunt |

    co se týče ceny... mohl jste sazbu udělat tak, že by Vám to vyšlo na více listů (což zvedá cenu jen zanedbatelně) a tak by ve finále byl poměr ceny k počtu stran lepší. Ale jasný, nechci být generálem po bitvě. Kdybyste dělal nějaké upravené vydání, zvažte tuto možnost. Tlustší kniha vypadá za pětikilo lépe, než tenká.

    Komentář vložen: 8.11.2013 14:50dehunt |

    Já grafik jsem, pokud Vás má nabídka neurazí, rád jakkoliv pomohu.

    Komentář vložen: 7.11.2013 11:05Crazy |

    Příteli DeHunte, nejsem grafik, ani tiskař. Domnívám se, že vandrovací ruksak s jakubskou mušlí dává jasně směrovku na Cestu na konec světa.
    Je mi líto, že tě to neoslovilo. Nahou ceckatou krásku musíš hledat v jiné literatuře. V každém případě děkuji za kritiku. Za cenu nemohu.

    Komentář vložen: 7.11.2013 9:27DeHunt |

    již jsem od pana Crazyho něco četl a věřím, že ta kniha je dobrá, ale co si mé odporné oko dovolí poplivat, to je obal knihy. Hrůza hrůzoucí, pane! Jestli to má knihu prodat , tak nezbývá, než autorovi popřát hodně štěstí.

    Gerty 15.11 9:06 - dobře napsaný, souhlas.

    Komentář vložen: 6.11.2013 17:06Crazy |

    Jano, díky. Budu si muset dát knížku za rámeček jako neprodejnou.

    Komentář vložen: 6.11.2013 16:11Vesuvanka |

    Crazy, gratuluji Ti k vydání knížky :-)))

    Komentář vložen: 6.11.2013 10:26Crazy |

    Jiří a Lauro, děkuji za přání. Momentálně řeším cenu knížky. Barevné obrázky, tvrdá barevná vazba, pro klientelu moc drahé. Asi by byl formát Rodokapsů přijatelnější.

    Komentář vložen: 6.11.2013 8:20fenestro |

    Já tam vidím baťoh na stole připravený na cestu.
    Gratuluju Crazy.

    Komentář vložen: 5.11.2013 20:45zolik |

    Gratuluji , máš krásný dárek na Vánoce, držím palce aby měla ohlas. zolik

    Komentář vložen: 5.11.2013 19:43Gerty |

    Crazy - souhlasím s výměnou, akorát tu moji knížku musím někde koupit, žádnou už doma nemám. Takže ti ji pošlu příští týden. Napiš mi tvoji adresu do vzkazu nebo na mail, který mám profilu. Já ti do vzkazníku posílám moji.
    Ještě k té kalkulaci, kterou jsi uvedl v odpovědi šepotce - tam ses střelil tak o dvě nuly - kdybys takovou knížku tisknul ofsetem, dostal by ses na těch osm pětek za kus tak maximálně při 1500 kusech. Ty kalkulace, které vyskakují v ceníku Nové formy, jsou zcela mimo realitu.

    Komentář vložen: 5.11.2013 17:03Crazy |

    Šepotko, děkuji. Pro vás je cena vysoká, v Německu by nebyla. Za 16 Euro dostanu akorát řízek. Myslím, že při počtu výtisků kolem 100.000 by byla cena kolem 80 korun. Vše je relativní.
    Neberu to tragicky.

    Komentář vložen: 5.11.2013 16:58Crazy |

    Gerty, nepodceňuj staříky. Já mám rád fantastické romány,zásobuje mne tím rodina. Uděláme čejnž. Ja moje exempláře neprodávám.

    Komentář vložen: 5.11.2013 16:15sepotvkorunachstromu |

    ..crajzíku..gratuluji k vydání knihy:)
    ..na obálce je baťoh v plné polní..pokud mě zrak nemýlí..
    ..sakryš..cena je fakt vysoká..to bude těma barevným fotkama..každopádně sis udělal radost a rodině památka..tak ať se jí ve světě daří:)

    Komentář vložen: 5.11.2013 16:00Gerty |

    Crazy, díky za nabídku, docela bych si knihu přečetl, ale zadarmo bys ji asi rozdávat neměl. Poslal bych ti na výměnu moji Slávu hrdinům, ale ve fantastice by sis asi moc nepočet, a nic jiného ti momentálně nabídnout nemůžu.
    K té obálce - opravdu jsem si ji musel vygůglit na stránkách Nové formy, abych si byl jistý - ale asi je to tím, že ke knižní obálce obecně přistupuji trochu jinak. Asi by měla na první pohled zaujmout, nalákat, vždyť je to v podstatě výkladní skříň celé knihy. A taky jsem asi zmlsaný tím, co bývalo na obálkách knih v dřívějších dobách - to už dneska nemají ani renomovaní nakladatelé.
    No, promysli to s nějakou tou výměnou.

    Komentář vložen: 5.11.2013 10:57Crazy |

    Díky za komentář, ale na cenu nemám vliv. Byla stanovena vydavatelem. Nedělám si naděje. Jsem stejného názoru. Co se týká obálky, tak jsi to trochu přehnal, pokud nejsi opravdu slepý. Ale máš právo, jako každý jiný, svůj dojem vyjádřit. Nepočítám s příznivci, žádné nemám.
    Možná, že bys soudil jináč, kdybys měl knížku v ruce. Dej mi tvou adresu, já ti rád jednu pošlu, mám pár pro známé. Zdarma! Ale nevnucuji!

    Komentář vložen: 5.11.2013 9:06Gerty |

    Hodnou chvíli jsem luštil, co vlastně je na obálce knihy. Potom jsem musel trochu gůglit, abych se dozvěděl, jak je kniha "veliká". 98 stránek na formátu A5 za bratru čtyři stováky, i když jsou uvnitř barevné fotky. A na e-shopu Nové Formy ještě o šedesát korun dráž... Crazy, v každém případě tvojí knize přeji úspěch, sám jsem velkým příznivcem samovydávání, ale mám dojem, že výše zmíněná kombinace velmi nejasného obalu a relativně vysoké ceny není ideální cestou, jak zaujmout čtenáře. Snad se nějací příznvci najdou mezi těmi, kteří znají tvoje příběhy. Držím tedy alespoň palce.